» »

Čas je da odstranitev filtra trdih delcev(DPF) pri avtih postane kaznivo dejanje!

Čas je da odstranitev filtra trdih delcev(DPF) pri avtih postane kaznivo dejanje!

1 2 3
4
»

Erik39 ::

To je tista bedarija, kjer je dogodek izključno posledica ene možnosti? Thought so.


Ni bedarija, je samo tvoje nerazumevanje. Nikjer nisem trdil to kar mi očitaš. Je pa dejstvo da avtomobilskih izpuhi povzročijo toliko in toliko bolezni (tudi kapi) in toliko in toliko smrti na leto.

Torej TEŠ kurimo za 300 avtomobilov


Teš proizvede toliko elektrike, kot bi jo porabijo miljon in pol električnih avtomobilov.

, ki onesnažijo za miljonon avtomobilov,


Niti prbližno. En teš6 nadomesti 1,5 miljona avtomobilov. Onesnaži pa 10x manj kot bi onesnažilo teh 1,5 miljona dizelskih avtomobilov. Daj ne piši če pa se ne spoznaš na stroko. 300 avtomobilov? WTF človek ti nisi normalen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

Aston_11 ::

Erik39 je izjavil:


Ni bedarija, je samo tvoje nerazumevanje. Nikjer nisem trdil to kar mi očitaš. Je pa dejstvo da avtomobilskih izpuhi povzročijo toliko in toliko bolezni (tudi kapi) in toliko in toliko smrti na leto.
.
Točno toliko ali manj kot električni, ki imajo raufnk na TEŠU. S tem da za 300 el. vozil kurimo cel TEŠ. Zmagovalno onesnaževanje!

Erik39 je izjavil:

WTF človek ti nisi normalen.
Čakaj, ti ne znaš računat, ostali nismo normalni?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Raptor F16 ::

Erik39 je izjavil:


Niti prbližno. En teš6 nadomesti 1,5 miljona avtomobilov. Onesnaži pa 10x manj kot bi onesnažilo teh 1,5 miljona dizelskih avtomobilov. Daj ne piši če pa se ne spoznaš na stroko. 300 avtomobilov? WTF človek ti nisi normalen.


Ti v sloveniji nimaš kapacitet da bi ves promet na elektriko poganjal.

Ne zgovarjaj se na stroko, ker stroka se tvojih pavšalnih trditev OTEPA.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

WizzardOfOZ ::

Trenutno proizvedemo 47% svoje elektrike, ostalo kupujemo.

PacificBlue ::

Osebno mislim, da bo preteklo se veliko nafte preden bodo dizle ali bencinarje nadomestila e-vozila. Tudi polnilnic je obcutno premalo in sama tehnologija baterij se se razvija.
Primer nove Tesle, doseg po tovarniskih specifikacijah je 400km. Imajo tudi na spletni strani konfigurator, si lahk vsak pogleda. Dodas potnika, dva malo prtljage, vklopis klimo in si ze pod 300km dosega. V Gradcu in okolici je moc videti veliko S modelov, pa skoraj noben na AC ne pelje vec kot 110km/h.

techfreak :) ::

Dolocene EU drzave so ze napovedale ukinitev prodaje avtomobilov z motorjem na notranje izgorevanje do 2025-2040. Torej migracija na elektricna vozila je neizbezna.

JaVonTech ::

Ne samo eden, poznam vsaj dva profesorja in nekaj asistentov na FS, ki so že omenili, da nimamo kapacitete pri proizvodnji električne energije za to, da bi vsi avti v Sloveniji bili električni. Sploh pa nimamo kapacitete, da bi zagotovili elektriko ob vršnjih potrebah. Zato bi morali iti v nekakšen metering oz. deljenje el. energije iz svojega avtomobila, kadar je ne potrjuješ. Vsi profesorji in asistenti, katere jaz poznam, da so to rekli, so iz energetske stroke na FS.

m0LN4r ::

Vem da sem ze napisal, ampak je bilo ignorirano.

Kaj pa ICE Dacia Duster ? Pa s subvencijo ne obremenjujes davkoplacevalceve denarnice?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Valvoline ::

Se vedno nam nisi pokazal na katerem drevesu rastejo subvencije. Pa nisi obrazlozil zakaj mormo vsi placvat po 5-10e davkov na prevozenih 100km, ministrcki sincki pa ne. Ter zakaj so ministrski sincki z 500km 2.5 ton tezkimi bolidi oprosceni cestne takse. Nekaj tu ne stima,kaj ne. da ne recem mocno smrdi.

Zgodovina sprememb…

PacificBlue ::

Imam obcutek, da je OP clan zdruzenja voznikov elektricnih vozil:D

Kar se el. vozil tice je vse tako shady. Lanska raziskava na Ifo Institut v Muenchnu je pokazala, da imajo električna vozila "bistveno višje CO2 emisije, kot dizelska vozila". To pa zato,ker se porabi ogromno energije za rudarjenje in obdelavo litija, kobalta in mangana. Baterija za Tesla Model 3 onesnaži ozračje z 11 - 15 tonami CO2. Vsaka baterija pa ima življenjsko dobo okoli 10 let oziroma cca. 150.000km vožnje, kar pomeni med 73 in 98 grami CO2 na kilometer (116 - 156 gramov CO2 na miljo) . Dodajte te emisije emisijam iz elektrarn, kjer se proizvaja elektrika za pogon teh vozil in pridemo do podatka, da Tesla povzroča med 156 - 180 gram CO2 na kilometer (249 - 289 gramov CO2 na miljo).
Poleg vsega tega pa EU zakonodaja uvrsca el. vozila med brez emisijska vozila, kar je v resnici neresnica in prakticno prevara.

feryz ::

Ker elektro žice vleče tako, kot internet ponudniki vlečejo kable, je vsem jasno, da prodajajo svoje usluge s figo v žepu.
Za tiste, ki jim ni jasno, karikirano, desetim bajtam v ulici prodajo po 20 kW dostop, dovodni kabel je pa 100 kW (in pripadajoča oprema). Ker elektro računa, da nihče ne bo koristil polne moči cel čas. In bo tako pipica vedno dovolj široka za preveč zaračunano storitev, ki jo niso sposobni dostaviti.
Stvar pa se je zakomplicirala s prihodom SE in EV. V tem primeru gre za dva "porabnika", ki sta sposobna ure delati na maksimalni moči. Posledično se, v primeru SE, že dogaja, da zavračajo soglasja za priklop tam, kjer je celo naselje zeleno naravnano. Ali to pogojujejo z velikimi stroški za nadgradnjo.
EV so seveda še luksuz in bolj redki kot voda v puščavi, zato teh problemov ni. V kolikor pa bi narod množično navalil na to, zna tudi to postati večji problem in ustvariti potrebo po nadgradnji elektro sistema. To pa za sabo vleče ogromne stroške. Kdo jih bo plačal, je pa menda vsem jasno.

iso2000 ::

Erik39 ::

Še enkrat:

Povprečna poraba električnega vozila: 17 kWh/ 100 km. To pomeni 0,17 kWh na km.

Povprečna kilometrina na leto na avto v Sloveniji: 15.000 km

15.000 km x 0,17 kWh = 2550 kWh = 2,55 MWh

Miljon avtov x 2,55 = 2.550.000 MWh = 2.550 GWh



Slovenska proizvodnja elektrike 2019: 16.099 GWh

Vir: https://pxweb.stat.si/SiStatData/pxweb/...

Vir 2: https://www.stat.si/doc/letopis/2010/19...



Zanima nas koliko procentov slovenske elektrike predstavlja poraba miljon električnih avtomobilov?

2.550 GWh / 16.099 GWh= 16 %

Miljon električnih vozil predstavlja samo 16 % celotne proizvodnje elektrike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

Valvoline ::

SE pa so zgodba zase, vsi placujemo najmanj 2x drazjo elektriko(nemci 5x) da se spet nek ministrski sinko masti z okraski na stehi. Nas pa noben ni vprasal ce se s tem strinjamo ali ne.

Zgodovina sprememb…

Erik39 ::

PacificBlue je izjavil:

Imam obcutek, da je OP clan zdruzenja voznikov elektricnih vozil:D

Kar se el. vozil tice je vse tako shady. Lanska raziskava na Ifo Institut v Muenchnu je pokazala, da imajo električna vozila "bistveno višje CO2 emisije, kot dizelska vozila". To pa zato,ker se porabi ogromno energije za rudarjenje in obdelavo litija, kobalta in mangana. Baterija za Tesla Model 3 onesnaži ozračje z 11 - 15 tonami CO2. Vsaka baterija pa ima življenjsko dobo okoli 10 let oziroma cca. 150.000km vožnje, kar pomeni med 73 in 98 grami CO2 na kilometer (116 - 156 gramov CO2 na miljo) . Dodajte te emisije emisijam iz elektrarn, kjer se proizvaja elektrika za pogon teh vozil in pridemo do podatka, da Tesla povzroča med 156 - 180 gram CO2 na kilometer (249 - 289 gramov CO2 na miljo).
Poleg vsega tega pa EU zakonodaja uvrsca el. vozila med brez emisijska vozila, kar je v resnici neresnica in prakticno prevara.


To je bilo z argumenti in viri (so v opisu videa) že ovrženo z strani strokovnjaka. Poglej cel video, ne izpusti niti minute in razumel boš da so električni avtomobili veliko boljši za okolje tudi vključujoč proizvodnjo:



Električni avtomobili glede na Ameriški miks elektrike prinesejo emisije notri v 1,67 leta glede na bencinarja. Po 1,67 leta sta torej na nuli. V življenski dobi pa je električni gladko in ornk v prednosti.

Valvoline ::

Mene ne zanima ekologija. Naj si ev paraziti placajo vse tako kot velja za ostale. K so do vceraj (se danes in jutri) kupoval vozila, brez centa subvencij. DDV, cestna taksa (za 4.0 motor je 560e), davek na prevozen km (trenutne trosarine). Ce jima racunica ne gre, potem takoj na preso.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Zivimo v casih, ko je najbolj kredibilen vir cesarkoli Profesor Youtube :)

Pa se kr, p/p Dacie Duster povozi ves p/p elektricarjev.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Erik39 ::

V tem primeru gre za dva "porabnika", ki sta sposobna ure delati na maksimalni moči.


Povprečni voznik električnega vozila ki prevozi 15 tisoč km na leto (41 km na dan) potrebuje za teh 41 km dnevno nafilat 7 kWh. Pri filanju čez noč je to moč manj kot 1 kW.

Sušilnik za lase porabi 2 kW.
Indukcijska kuhalna plošča z 4 kuhališči: 7 kW
Likalnik 1,5 kW.

1 kW porabe ne predstavlja nobenega problema, sploh zato ker je čez noč, ta cajt ko industrija elektrike ne porablja in je obremenitev omrežja manjša.

m0LN4r ::

industrija elektrike ne porablja in je obremenitev omrežja manjša.
Industrija ne porablja elektrike zvecer? What?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

KLux ::

PrimozR je izjavil:

Aja, ko je govora o DPF-ih in podobno, kako se pa tretira avtomobile, ki kurijo olje? Občasno, an poti v službo, pred seboj fašem enega zgonjenega C-Maxa, ki za seboj pušča prav tako plav oblak dima, kot je plave barve avto (nekako takole), jasno pa za njem obupno smrdi, da se (v avtu!) komaj diha. Težko si predstavljam, da tak avto izpolnjuje vse norme, pa čeprav ima lahko vgrajen katalizator, DPF, EGR, ni da ni.


Če misliš kurilno olje se ta od pogonskega olja (nafta) razlikuje samo po barvi. Za takšno dimljenje je lahko vzrok tudi zamašen (star) filter goriva, ki je pogosto tudi vzrok za "dimljenje" dizlov, še posebej ob pospeševanju. Večina poceni servisov ima ugodno ceno tudi zato, ker nekatere stvari "ni potrebno menjati".

Izkoristek CNG-ja (v verigi) je obupen zaradi izgub na komprimiranju plina.

Zelo pogumna izjava, ker je edini dodatni energetski strošek pri zemeljskem plinu(to namreč CNG je)transport in pa, se strinjam, stiskanje plina v rezervoar avtomobila. Vendar tudi ko točiš tekoče gorivo je potrebna črpalka s pogonom na energetski potrošnik - elektromotor.

Erik39 ::

iso2000 je izjavil:

https://www.rtvslo.si/znanost-in-tehnol...
https://www.rtvslo.si/zabava/avtomobiln...


Tvoj problem če vrjameš pisunom, hkrati pa nimaš znanja da bi se dam prepričal da ne drži to kar pravijo.

m0LN4r ::

Erik, sklepam da si zaposlen kot inzenir v razvojnem oddelku kaksne avto znamke, a lahko vprasam za katero podjetje delas, da s takim znanjem zapravljas svoj cas na slo-techu?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

iso2000 ::

Erik39 je izjavil:

iso2000 je izjavil:

https://www.rtvslo.si/znanost-in-tehnol...
https://www.rtvslo.si/zabava/avtomobiln...


Tvoj problem če vrjameš pisunom, hkrati pa nimaš znanja da bi se dam prepričal da ne drži to kar pravijo.

Aha, to je odziv na pisni vir, ki si ga zahteval:))
Če citiram iz linkanega članka:
Kaj pa oskrba z elektriko?

Kaj pa druga plat medalje, oskrba z električno energijo, ki že ob veliko manjših potrebah danes pogosto močno šepa? Kako bi povečanje števila električnih avtomobilov in polnilnih postaj zanje vplivalo na današnje električno omrežje, nam je pojasnil vodja oddelka za energetiko in načrtovanje energetskih sistemov na Elektroinštitutu Milana Vidmarja, mag. Leon Valenčič.

Meni, da današnje električno omrežje ni sposobno prenesti velikega števila polnilnic za električna vozila. Ko govorimo o zmogljivosti električnega omrežja, moramo najprej vedeti, da se že danes v omrežju precej množično pojavljajo toplotne črpalke, ki že povzročajo krajevne preobremenitve in s tem zasedajo tisto malo rezervnega prostora, ki ga imamo na razpolago v omrežju.

pegasus ::

Erik: daj začni pridigat o širših temah, zgleduj se npr. po tej teti:

bluefish ::

Eh, spet pašta vsega živega. Zaklepam do čiščenja.

Erik39 ::

iso2000 je izjavil:

Erik39 je izjavil:

iso2000 je izjavil:

https://www.rtvslo.si/znanost-in-tehnol...
https://www.rtvslo.si/zabava/avtomobiln...


Tvoj problem če vrjameš pisunom, hkrati pa nimaš znanja da bi se dam prepričal da ne drži to kar pravijo.

Aha, to je odziv na pisni vir, ki si ga zahteval:))
Če citiram iz linkanega članka:
Kaj pa oskrba z elektriko?

Kaj pa druga plat medalje, oskrba z električno energijo, ki že ob veliko manjših potrebah danes pogosto močno šepa? Kako bi povečanje števila električnih avtomobilov in polnilnih postaj zanje vplivalo na današnje električno omrežje, nam je pojasnil vodja oddelka za energetiko in načrtovanje energetskih sistemov na Elektroinštitutu Milana Vidmarja, mag. Leon Valenčič.

Meni, da današnje električno omrežje ni sposobno prenesti velikega števila polnilnic za električna vozila. Ko govorimo o zmogljivosti električnega omrežja, moramo najprej vedeti, da se že danes v omrežju precej množično pojavljajo toplotne črpalke, ki že povzročajo krajevne preobremenitve in s tem zasedajo tisto malo rezervnega prostora, ki ga imamo na razpolago v omrežju.


S tem da omenjeni gospod nikjer ni trdil da pogon na elektriko ne bi bil mogoč, daleč od tega. S tem da 99 % ostalih strokovnjakov trdi nasprotno. S tem da je on goril za hitre dc polnilnice, midva pa govoriva o počasnem polnjenju čez noč doma v garaži. S tem da bo prehod na električna vozila postopen in počasen ne bo iz danes na jutri.
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizlov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40652764 (40601) m0LN4r
»

Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13622809 (16711) krneki0001
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16954759 (49085) Jackass

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1157187271 (147433) BigWhale
»

EPA: Pri izpustih goljufal tudi Fiat Chrysler (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Tožbe
28877397 (72112) D3m

Več podobnih tem