» »

Tesla - začetek konca?

Tesla - začetek konca?

Temo vidijo: vsi
««
26 / 26
»
»»

codeMonkey ::

Kaj je demokracija je bolj filozofska debata. Tvoj zakljucek pa je precej absurden, da bi drzal. Ne vem kaj vas tako Kitajci zuljijo. Vse kar je dobro so morali skopirati, ko se izkaze, da niso, pa niso svobodni in itak nic ne bo prezivelo. Imajo pac svoje izzive, itak. Ampak kako spraviti na trg kvalitetna moderna vozila ocitno ni vec to. Postaja pa to aktualna tema pri nas.

Gregor P ::

codeMonkey je izjavil:

... And now, even Tesla needs to figure out how to continue being competitive in China because domestic brands are coming at it hard.
... da, predvsem zato, ker jim Tesla@Co prinesla vso njihovo tehnologijo in znanje na pladnju. In Kitajci znajo od tu naprej potegniti naprej z lastnimi strokovnjaki in inovacijami.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Tudi Nemci se bi lahko kaj naučili od tesle, pa jo raje drkajo v glavo.

dronyx ::

Mene nič ne žulijo Kitajci, sistem pri njih pa deluje drugače, kot pri nas. Vprašaj se, kako so oni lahko zgradili toliko hitre železnice, v ZDA pa se mučijo z nekaj kilometri že leta. Na Kitajskem za take projekte zlahka razlastiš ljudi brez možnosti pritožbe, na zahodu uživa lastnina pravno varstvo. Na Kitajskem so velike banke vse po vrsti v državni lasti in partija jim lahko naroči, da zmečejo milijarde v področje EV, pa se ne upa nihče ugovarjat. Pri nas Golob ne more naročit NLB, da naj da Akrapoviču milijarde nepovratnih sredstev, da bo sesul tako vso svetovno konkurenco z dampingom na področju izpušnih sistemov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Utk ::

Kaj je boljše na dolgi rok bomo še videli. Tudi SZ je en čas zlahka konkurirala USA v vesolju. Potem pa pridejo računi za plačat...

Vprašanje če partija res najbolje ve koliko se splača vlagat v EV in kdaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Tudi Nemci se bi lahko kaj naučili od tesle, pa jo raje drkajo v glavo.

Bi dejansko lahko, a ne smejo (vsaj ne javno), ker to bi pomenilo, da bi kršili cel kup pravil, zakonov, licenc, dogovorov ipd., ki jih pa Kitajci lahko povsem brez težav - niti ne rabijo k nam hodit, ker jim vse tja na pladnju prinesemo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

Gregor P je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

... And now, even Tesla needs to figure out how to continue being competitive in China because domestic brands are coming at it hard.
... da, predvsem zato, ker jim Tesla@Co prinesla vso njihovo tehnologijo in znanje na pladnju. In Kitajci znajo od tu naprej potegniti naprej z lastnimi strokovnjaki in inovacijami.


Kaj konkretno?

Gregor P ::

Vse. Dobesedno vse.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Leo II ::

Mal ste smešni in povsem brez stika z realnostjo če menite da Kitajci samo kopirajo...

codeMonkey ::

Zgleda so vsi projekti z dobavitelji iz EU fake. To so imeli Kitajci cel cas, da zgleda kot da sami razvijajo ocitno. Vsaj placali so nam.

dronyx ::

Utk je izjavil:

Vprašanje če partija res najbolje ve koliko se splača vlagat v EV in kdaj.

Seveda da ne ve. Nekdo je prišel na idejo, nekomu je bila ideja všeč in so zmetali ogromno denarja v to področje. Saj če pogledaš malo v zgodovino izpred parih let je že poceni denar zelo nevarna zadeva, ker se potem ljudje ne obnašajo več racionalno. V nekem obdobju so bili EV startupi (lucid rivian nikola canoo, fisker) vsi po vrsti vredni več, kot veliki proizvajalci ICE, ki letno prodajajo na milijone vozil. Ta balonček je na zahodu že počil, Kitajsko pa verjetno to še čaka. zahod pa sigurno ne bo dovolil, da bi poceni dumping kitajski EV uničili avtomobilsko industrijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

codeMonkey ::

Kitajci so imeli ze ta baloncek, in mnogi so propadli. Imas pa nekaj velikanov, tu ni povratka

Zgodovina sprememb…

Sparkxl ::

Leo II je izjavil:

Mal ste smešni in povsem brez stika z realnostjo če menite da Kitajci samo kopirajo...


Jap, so ene 10 let zadaj. Lahko pa ti genialci razlozijo od koga so baterije za evje skopirali

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Utk je izjavil:

Tudi Nemci se bi lahko kaj naučili od tesle, pa jo raje drkajo v glavo.

Bi dejansko lahko, a ne smejo (vsaj ne javno), ker to bi pomenilo, da bi kršili cel kup pravil, zakonov, licenc, dogovorov ipd., ki jih pa Kitajci lahko povsem brez težav - niti ne rabijo k nam hodit, ker jim vse tja na pladnju prinesemo.

Teslini patenti so odprti. Tudi sam avto sem precej prepričan, da Nemci imajo ljudi, ki znajo avto razstavit in iz tega videt kako je narejen (če je res kaj posebnega).

codeMonkey ::

To je ta miselnost oz. nadutost v EU, ki se kaze v kometarjih tukaj. Drugi sigurno nekaj delajo narobe, ko so dobri. Ker drugace ni mozno, da so na istem nivoju. Kaj sele boljsi. Da pa smo druzbeno in politicno zasli in imamo politike za okras, ter board memberje v koncernih, kjer jim je glavni izziv preperciti vsako spremembo, ki ni v skladu z znanim nacinom dela... to sigurno ne more biti razlog. Naj uspe Macron s svojo blokado, pa se bomo imeli super.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Ne vem, zakaj nadutost Zahoda ne bi mogel biti eden izmed razlogov. Še celo ujema se s kitajskim kopiranjem. Smo pač v želji po čim hitrejšem zaslužku in maksimiranju le tega ubrali bližnjico prek kitajske delovne sile (namesto da bi to počeli v lastnih državah, čeprav bi bilo kratkoročno gledano dražje), pri tem bili seveda zviška zelo kritični do njihove oblasti oz. avtokracije ter kršenja osnovnih človeških pravic, in zdaj bomo pač plačali ceno za to.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

codeMonkey ::

Sanjas. Ponavljas izreke za starci, iz casov, ko so Kitajci pogruntali kako kopirati kinder jajcek

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Pa saj, to ni od danes. To se je začelo pred desetletji. Zdaj žanjemo že rezultate tega početja.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

Ne razumes globalizacije. Niti malo. Zato pa zvenis kot tipicen jugonostalgik. Sve smo mogli sami :)

fikus_ ::

dronyx je izjavil:


Na koncu se bo izkazalo, da če želiš kaj doseči, moraš imeti sistem, kot ga imajo Kitajci, to pa ni demokracija. In tega si večina ne želi. Naj kar imajo svoje EV. Bo počil tudi ta balonček, tako kot je nepremičninski. Pa mogoče naj ti "kitajski strokovnjaki" naredijo kakšno analizo, kako profitabilne so njihove hitre železnice.


Zahod ima samo približek demokracije, ki ga prodajajo raji, tako da se s tem ne bi hvalil.
CN ima plansko gospodarstvo in poleg selitve proizvodnje iz zahoda v CN, kaže da je to dober model za rast.
Nepremičninski balon so v glavnem prežvečili, nekaj začeznega EV balona je bilo (neprodani nekonkurenčni EV na katerih so se učili), sedaj pa delajo in izvažajo konkurenčne EV po celem svetu. V DE je bila mala panika, ko je pripeljala ladja BYD EV, Usa so nabili carine na CN EV,....
Če so njihove hitre železnice profitabilne ali ne, je njihova stvar, na zahodu, predvsem v Usa, UK,... železniška infrastruktura propada. To imamo zaradi "demokracije" in svobodne kapitalistične pobude/izbire.

Utk je izjavil:

Tudi Nemci se bi lahko kaj naučili od tesle, pa jo raje drkajo v glavo.


Jp, spet neki "zeleni" poskušajo ustaviti Teslo v DE
https://www.24ur.com/novice/tujina/novi...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

dronyx ::

Na Financah piše da so finalisti izbora najboljši poslovni električni avto leta 2024:

Forthing T5 EVO EV
Ioniq 6
Peugeot e-3008
Tesla model 3
Volkswagen ID.7

Za prvega na seznamu nisem še nikdar slišal. Očitno so kitajci že na našem domačem pragu. Groza! :)

billy ::

V čem je finta "poslovni" avto? To so sami mali avteki za rajo...kje je kak model S, X, merc EQS, taycan, ipd?

redtech ::

Po obliki ni noben podoben poslovnem avtomobilu: passat, e klassa, octavia/superB, insignia

dronyx ::

Saj imajo več razredov "poslovnih avtov":

MANAGERSKI AVTO
BMW serije 5/i5
BMW serije 7/i7
Mercedes-Benz razred E

LUKSUZNI TERENEC
Audi Q8
BMW X5
Kia EV9
Mercedes-Benz EQE SUV
Mercedes-Benz GLE

V kategoriji managerskih avtov še ni kitajcev. Poslovni električni so verjetno mišljeni za komunalo ali pošto.

Gambino ::

Ta fama o kitajcih je prešla vse meje. Delam v podjetju, kjer izdelujemo orodja za vse velike izdelovalce avtomobilov, pa še za marsikatera druga podjetja izven avtomobilske branže. Kitajci ne potrebujejo kopiranja, zaposlujejo odlično usposobljene inženirje, ki prihajajo k njim, recimo Japoncov je kar nekaj, ker jih kitajci bolje plačajo, kot jim ponuja industrija na Japonskem.
In ja, marsikatere države je strah, USA, EU, ker kitajci tako hitro napredujejo. Ta fama, kako kitajci vse kopirajo je preteklost!!!

Elektrifikacija na Kitajskem v glavnih mestih je že daleč pred nami, EUjem, ZDA!

Tudi sami (podjetje v katerem delam) imamo razvejano prodajo po celotni zemeljski obli in Kitajci marsikoga rešujejo trenutno, kjer se nekaterm, nemcem recimo počasi ustavlja!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

Gregor P ::

codeMonkey je izjavil:

Ne razumes globalizacije. Niti malo. Zato pa zvenis kot tipicen jugonostalgik. Sve smo mogli sami :)

LOL kje si mene našel za jugonostalgika?!?:))
Sem kar zelo vesel, da smo se rešili tega totalitarnega režima. Veš, kje pa imajo še totalitarni rešim? Tako je, na Kitajskem ;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

DamijanD ::

Utk je izjavil:

Kaj je boljše na dolgi rok bomo še videli. Tudi SZ je en čas zlahka konkurirala USA v vesolju. Potem pa pridejo računi za plačat...
Vprašanje če partija res najbolje ve koliko se splača vlagat v EV in kdaj.

Saj se strinjam, da SZ/Ruski vesoljski program bolj životari. Ampak vseeno je ironično, da so do SpaxeX-a kar nekaj let bili Rusi edini prevozniki na ISS

codeMonkey ::

Gregor P je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Ne razumes globalizacije. Niti malo. Zato pa zvenis kot tipicen jugonostalgik. Sve smo mogli sami :)

LOL kje si mene našel za jugonostalgika?!?:))
Sem kar zelo vesel, da smo se rešili tega totalitarnega režima. Veš, kje pa imajo še totalitarni rešim? Tako je, na Kitajskem ;)


Nisem rekel da si, samo vzorec je isti. Pac za neko preteklo idejo o EU.

Mr.B ::

kow je izjavil:

Tesla proizvaja na Kitajskem. Sedi, ena.

Verjento od tu ti ideja da Kitajci delajo EV z izgubo..

Gigafactory Shanghai (Chinese: 特斯拉上海超级工厂; lit. 'Tesla Shanghai Super Factory') (also known as Giga Shanghai, or Gigafactory 3)[3] is an automobile manufacturing plant in Shanghai, China, operated by Tesla, Inc.[4] Construction of the plant began in January 2019, initial production started in October, and the first production vehicles rolled out of the factory in December 2019, less than one year after groundbreaking. The main plant currently manufactures the Model 3 and Model Y. As of July 2023, Tesla says the factory has the capacity to build over 750,000 vehicles per year and is the primary production site for Tesla vehicles exported to regions without a Gigafactory.[5]

Unique among foreign automakers in China, the plant is wholly owned by Tesla and not operated as a joint venture with a Chinese company, the first time the government had allowed such an arrangement. While Tesla owns the factory, it does not own the land it is built on, as is typical in China. Tesla has land use rights with an initial term of 50 years.


Sedaj ti dam pa bonus vprašanje :
Na katerem kontinentu je Tesla dobil več nepovratnih sredstev ?

Gregor P je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Ne razumes globalizacije. Niti malo. Zato pa zvenis kot tipicen jugonostalgik. Sve smo mogli sami :)

LOL kje si mene našel za jugonostalgika?!?:))
Sem kar zelo vesel, da smo se rešili tega totalitarnega režima. Veš, kje pa imajo še totalitarni rešim? Tako je, na Kitajskem ;)

Da kaj ko bi ti začel s primeri, pa ti bom jaz dal zahodni primer nazaj.

Obstaja razlog, da je lansko leto torej leta 2023 Google plačal Applu 20mijard $ za to da je goole njihov najboljši iskalnik. Letos se pa veselita oba, če ni več tik toka, bo google dobil potencialni trg 40 mijard, kajr je bil lanskoletni posel TikTok, Apple bo pa v zameno lahko od googla zahteval 30 mijard. Kdo bi rekel da lobiranje in monopol ni dober za delničarje in slab za malega kot si ti in razvoj.

Sedaj pa začni ti s kitajskim primerom… Da ne bodo rekli da nimam metkov.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

Gregor P ::

Da, izvoli; nehaj uporabljati njuna iskalnika, so boljši na trgu;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mr.B ::

Gregor P je izjavil:

Da, izvoli; nehaj uporabljati njuna iskalnika, so boljši na trgu;)

Sej ga ne, pa glede na to da imaš svobodo in dostop do informacij, svobodo razmišljana, itd… bi moral reče njegovega. Sej nismo v zahojenem enoumju.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Telbanc ::

Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

kow ::

Ce je to real, je to zelo tvegana kraja. Tesla bo izboljsala software in bodo take zadeve takoj detektirali in sporocili policiji.

fikus_ ::

Slabo so to "pospravili, je še 10-15 cm kabla ostalo na polnilnici.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Gregor P ::

"Naši" bi to zagotovo opravili bolje :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

dronyx ::

««
26 / 26
»
»»