» »

Težave s Samsungovo pomočjo

Težave s Samsungovo pomočjo

«
1
2 3
...
5

pygmalion ::

Pozdravljeni,

vedno sem zaupal Samsungovim napravam, misleč je Samsung solidna firma. Zdaj pa sem se prepričal da žal ni, vsaj izpostava v Sloveniji ne.

Začelo se je tako, da mojemu trenutnemu telefonu, Samsung Galaxy S10E, peša baterija, telefon se pregreva in čas uporabe se skrajšuje. Namesto zamenjave baterije sem se odločil kupiti nov Samsung Galaxy S22 pri nizozemskem trgovcu.

Na novem pametnem telefonu sem uporabljal iste aplikacije, a se je od prvega dneva še bolj pregreval in imel še krajši čas uporabe kot stari. Naivno sem upal, da se bo nekajkratnim polnjenjem in praznjenjem baterija zadeva uredila, pa se ni. Zato sem na koncu kontaktiral pooblaščen Samsungov servis Gizzmo in prosil za pomoč. Na servisu so mi svetovali, da takoj pošljem telefon k njim na pregled in diagnostiko. Poslal sem jim telefon, skupaj s sprejemnim pismom, v katerem sem jasno navedel, da ga pošiljam v diagnostiko. Poštnino sem moral plačati kar sam.

No potem pa so mi nenadoma iz Gizzmo sporočili, da so zamenjali matično ploščo in da mi ga pošiljajo nazaj. Pri čemer me nikoli niso obvestili, da bodo telefon popravljali, niti so od mene dobili odobritev za popravilo.

To se mi zdi butasto. Kupil sem nov telefon, dobil pa refurbished. Če bi hotel refurbished telefon, bi ga lahko dobil za vsaj 100 EUR manj.

Sprva sem mislil, da ne bo problema, saj nizozemski prodajalec dovoljuje odstopanje od pogodbe in vračilo kupnine 31 dni od nakupa. Ampak, ko so videli, da so moj telefon nepooblaščeno popravili na pooblaščenem Samsungovem servisu, imajo pomisleke.

No potem sem kontaktiral Samsung center, jim poslal vso dokumentacijo z vsemi dokazili, vključno s celotno komunikacijo z Gizzmo, ki je na srečo v elektronski obliki. Na Samsung centru so še zahtevali, da še pošljem telefon na RAM2 in sem jim tudi v tem ustregel. No, tokrat vsaj poštnine nisem rabil plačati.

Od takrat me na Samsung Slovenija samo vlečejo za nos. Obljubljajo že en teden, da bodo zadevo rešili, ko pa jih uspem priklicati na njihov hotline, ne dobim čisto nobene informacije o tem, kaj se dogaja.

Zdaj res več ne vem, kaj naj naredim. Do Samsungovih šefov v Sloveniji in njihovih šefov v Evropi ni mogoče priti. Kaj predlagate? Bi mogoče to zanimalo kakšnega novinarja?
  • spremenilo: pygmalion ()

bemfa ::

Probaj kontaktirat šefe v Koreji, boš dobil novi telefon pa še TV gratis v opravičilo.
Ni samsung nič kriv, če ti ne razumeš kaj je reklamacija in kaj stvarna napaka. Tudi izraz refurbished očitno ne razumeš. Zakaj pošiljaš telefon na servis, če ne želiš da ga servisirajo?

pygmalion ::

bemfa je izjavil:

Probaj kontaktirat šefe v Koreji, boš dobil novi telefon pa še TV gratis v opravičilo.
Ni samsung nič kriv, če ti ne razumeš kaj je reklamacija in kaj stvarna napaka. Tudi izraz refurbished očitno ne razumeš. Zakaj pošiljaš telefon na servis, če ne želiš da ga servisirajo?


Mogoče ne poznam pravne izraze, razumem pa dovolj slovenščine, da poznam razliko med pomenoma besed "diagnostika" in "popravilo". Če bi v servisu napisali, pošljite ga k nam v popravilo, bi rekel, hvala lepa, ga raje pošljem nazaj prodajalcu.

Tisto z refurbished pa je bilo mišljeno bolj simbolično.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

Mato989 ::

In kaj si napisal na listek???

Ce je gizzmo pooblascen ne vidim tezave
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

pygmalion ::

Mato989 je izjavil:

In kaj si napisal na listek???

Ce je gizzmo pooblascen ne vidim tezave


Misliš, v spremnem pismu, ko sem pošiljal telefon? Citiram: "V skladu z dogovorom vam pošiljam telefon v pregled in diagnostiko."

Kar so identične besede, ki so jih uporabili oni, ko so mi svetovali, da jim pošljem telefon.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

pygmalion ::

Pa še to: Povsem je jasno, da če se telefon ne bi hotel prižgati, bi ga takoj poslal trgovcu. To da se pregreva in baterija traja kratek čas je bolj subjektivno, saj nisem šel meriti temperaturo in čas pri identični uporabi telefona; predvideval sem, da je nekaj narobe z baterijo in sem pričakoval, da bo servis potrdil moj sum, s čimer bom upravičeno lahko zahteval vračilo kupnine. Zdaj vidim, da je boljše izdelek vrniti, tudi če je sum o napaki popolnoma napačen. Očitno sem preveč naiven (in ekološki) za ta svet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

bemfa ::

Nočeš popravila, hkrati pa si telefon poslal na dva različna servisa. Ne vem kaj si pričakoval... Če hočeš zamenjat nov izdelek, to rešuješ s prodajalcem, ne s servisi. Nekaj smrdi tu. Nisi niti napisal, kako se je grel (stopinje), koliko je zdržala baterija, kako dolgo si ga uporablal in če se je stanje po menjavi matične plošče izboljšalo.

Eto ga, nekaj si si zmislil, posledično že 2 servisa delata za bvz, ena matična je že šla v smeti, zdaj pa bi še šefe gnjavil pa na koncu celo mel denar nazaj. Svašta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bemfa ()

pygmalion ::

bemfa je izjavil:

Nočeš popravila, hkrati pa si telefon poslal na dva različna servisa. Ne vem kaj si pričakoval... Če hočeš zamenjat nov izdelek, to rešuješ s prodajalcem, ne s servisi. Nekaj smrdi tu. Nisi niti napisal, kako se je grel (stopinje), koliko je zdržala baterija, kako dolgo si ga uporablal in če se je stanje po menjavi matične plošče izboljšalo.


Seveda nisem, kaj misliš da imam doma laboratorij? Zato sem vprašal servis, kaj storiti in so mi ONI predlagali, da ga pošljem na diagnostiko. Kar se mi zdi logično, naj diagnosticirajo in ugotovijo, ali je z njim res nekaj narobe, ali se mi samo zdi. Očitno je bilo s telefonom nekaj narobe, kaj misliš, da so na koncu zamenjali matično ploščo na lepe oči??

Po menjavi matične plošče ga nisem več sprobal, na RAM2 pa sem ga poslal na zahtevo Samsung Slovenija, kar sem jasno napisal že v prvem sporočilu.

bemfa je izjavil:

Eto ga, nekaj si si zmislil, posledično že 2 servisa delata za bvz, ena matična je že šla v smeti, zdaj pa bi še šefe gnjavil pa na koncu celo mel denar nazaj. Svašta.


To je skrajno žaljivo in ni predmet mojega vprašanja, ker imam jaz (in Samsung Slovenija) dokazila za vse kar sem napisal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

HolyFuck1 ::

Težave z novimi napravami se rešuje pri prodajalcu, ne pri servisu, pa četudi je ta dropshipperska golazen, ki se skriva za nazivom "pooblaščen".

bemfa ::

Kateri del je žaljiv? To da si si zmislil težave? Če pa sam priznavaš, da je subjektivno, nisi prepričan, itd. Telefon so ti zastojn popravili, ti ga pa niti sprobat nočeš in blatiš firmo po forumu, rad bi jih pa še na 24ur, ker se tebi pač že cel teden ne javijo in ne moreš dobit nobenega šefa v Slo ALI V EVROPI :D

PacificBlue ::

Zato se kupi Iphone, pa potem nimas težav.

k4vz0024 ::

Obrniti se na servis pri novem telefonu je napaka. Obrniti bi se moral najprej na prodajalca! Drugič prej vprašaj na tem forumu!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: k4vz0024 ()

starfotr ::

Obrneš se lahko na kogarkoli. Če se direktno na servis, potem najverjetneje postopek gre hitreje, saj prodajalcu ni treba poslat na servis - ni vmes mrtvega časa pri prodajalcu. Je pa naša zakonodaja specifična, saj imamo garancijo in stvarno napako (sedaj se imenuje malo drugače, ne spomnim se izraza). Tega načeloma v tujini ne poznajo. Je pa pomembno kaj uveljavljaš kje. Ampak tu je itak prodajalec iz NL. Povsem irelevantno potem.

Menim, da ni bilo nič narobe, samo OP je komplikator, ker misli, da se bo nekdo kar malo igral in diagnosticiral njegov telefon. Danes se menja plato in to je to. Nihče se nima časa zajebavat z iskanjem napak, sploh na software-u.

Naslednjič predlagam, da se ureja vse s prodajalcem, sploh če so v tujini. Pač bo potovalo 1 teden gor in dol. Pa bo OP srečen in tudi prodajalci iz tujine.

c23po ::

Ne razumem, zakaj so v Sloveniji (garancijsko?) popravljali uvoženi telefon. Tudi ne razumem, kaj ti pomaga samo diagnostika. Mnogo nejasnosti v zgodbi.
Pygmalion, kaj pravzaprav pričakuješ od Samsunga in RAM? Kakšna bi naj bila rešitev?

starfotr ::

Očitno dobijo od vsakega popravila denar za servis od Samsunga. Ali pa imajo kako drugo pogodbo.

Pod črto, zastonj ne bi nihče povohal telefona.

pygmalion ::

Bi se strinjal, da so moja pričakovanja bila napačna. Ampak, jaz nisem profesionalni serviser, kako naj vem, da diagnostika nima smisla? A mora po novem kupec vedeti, kaj se servisu splača delati in kaj ne? Še več, malce se spoznam na elektroniko, včasih kakšno stvar, ki se pokvari izven garancije, popravim kar sam. Seveda, prej moram napako najti.

Zato so moja pričakovanja bila v skladu s tistim, kar so moje izkušnje in kar so napisali iz Gizzma: "pregled in diagnostika". Dobesedno.

Kolikor vem, večina proizvajalcev tehnične robe daje garancijo, ki velja na področju celotne EU. Na prvi pogled se zdi razumno reševati zadeve lokalno, ker je hitreje in učinkoviteje. Očitno sem tudi tukaj v zmoti.

Kar pričakujem je vračilo kupnine, ker sem v skladu z pogoji prodajalca odstopil od pogodbe znotraj 31 dni. Samo, da prodajalec pričakuje, da mu vrnem napravo v istem stanju, kot sem jo prejel. Dalo bi se reči, da jo vračam v boljšem stanju, ker več ni okvarjena. Nisem preverjal, ker nisem imel časa, ker so na Samsung Slovenija insistirali da takoj pošljem na RAM2. Dobesedno sem poslal na RAM2 v originalni Gizzmovi pakungi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

Mato989 ::

Tvoja osnovna napaka je to da ne poznas svojih pravic ce si hotel odstopit od pogosbe zakaj bi izvajal diagnostiko sploh

Druga napaka pa je ce si poslal telefon na diagnostiko ne bi smel posoljat zraven garancijskega lista
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

49106 ::

bemfa je izjavil:

Probaj kontaktirat šefe v Koreji, boš dobil novi telefon pa še TV gratis v opravičilo.
Ni samsung nič kriv, če ti ne razumeš kaj je reklamacija in kaj stvarna napaka. Tudi izraz refurbished očitno ne razumeš. Zakaj pošiljaš telefon na servis, če ne želiš da ga servisirajo?


Ni samsung kriv, ampak servis, ki je brez žegna popravil.

Na servis pošlješ tudi zato, da ugotovijo, kaj je z izdelkom narobe, in servisi imajo diagnostiko tudi na ceniku.

bemfa ::

Kaj bi naj z razstavljenim telefonom naredili? Ga nazaj sestavili in mu izstavili račun 100eur za diagnostiko? Te bi še jokal. Kaj misliš da na diagnostiki vohajo telefon pa poslušajo če škrca? :D

49106 ::

Mato989 je izjavil:

Tvoja osnovna napaka je to da ne poznas svojih pravic ce si hotel odstopit od pogosbe zakaj bi izvajal diagnostiko sploh

Druga napaka pa je ce si poslal telefon na diagnostiko ne bi smel posoljat zraven garancijskega lista


Zakaj pa ne bi delal diagnostike? Če je kakšna malenkost, potem raje popravim lokalno, kot da pošiljam čez pol kontinenta.

Če te prav zastopim, praviš, da je zaradi priloženega garancijskega lista irelevantno to, da je poslal telwfon zgolj na diagnostiko?

bemfa je izjavil:

Kaj bi naj z razstavljenim telefonom naredili? Ga nazaj sestavili in mu izstavili račun 100eur za diagnostiko? Te bi še jokal. Kaj misliš da na diagnostiki vohajo telefon pa poslušajo če škrca? :D


Diagnostiko zaračunajo po ceniku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

pygmalion ::

Mato989 je izjavil:

Tvoja osnovna napaka je to da ne poznas svojih pravic ce si hotel odstopit od pogosbe zakaj bi izvajal diagnostiko sploh

Druga napaka pa je ce si poslal telefon na diagnostiko ne bi smel posoljat zraven garancijskega lista


Glej, meni se je zdelo, da s telefonom nekaj ni v redu. Delal je slabše kot stari. Mogoče je kaj narobe z hardwarom mogoče softwarom. Jaz nisem serviser ali proizvajalec telefonov, zato sem se takoj strinjal z diagnostiko PREDLAGANO S STRANI GIZZMO, ker sem želel, da se moj sum potrdi ali ovrže. Dobro, moj sum so dejansko ovrgli, ker ni bila težava z baterijo, ampak z matično ploščo.

Na Gizzmo so napisali "Znotraj garancije bomo opravili pregled in diagnostiko vaše naprave." Dobesedno. Kako naj jaz to razumem kot laik? Da bodo pogledali, če in kaj je narobe z napravo. Ali pa več ne znam slovensko? Vi povejte!

49106 ::

A je telefon zdaj brezhiben?

pygmalion ::

49106 je izjavil:

Ni samsung kriv, ampak servis, ki je brez žegna popravil.

Na servis pošlješ tudi zato, da ugotovijo, kaj je z izdelkom narobe, in servisi imajo diagnostiko tudi na ceniku.


To je točno moje razmišljanje. Meni se zdi zadeva popolnoma jasna. Vse je črno belo zapisano, ker sem se z Gizzmo dopisoval po elektronski pošti.

Ampak Samsung Slovenija je tudi kriv. Kaj mučkajo? Poslal sem jim celotno komunikacijo. Spremni dopis pri poslanem telefonu. Sporočila nizozemskega prodajalca. Klical sem jih 10x, vsakokrat sem moral vse razlagati od začetka. Če nisem klical po telefonu, se nič ni premaknilo z mesta, ker elektronsko pošto izgleda ignorirajo. Katastrofa.

49106 je izjavil:

A je telefon zdaj brezhiben?


Kot sem že zgoraj napisal, so v Samsung Slovenija napisali, da telefon takoj pošljem na RAM2. Paket od Gizzmo sem odprl samo zato, da sem preveril, če je telefon res noter. Nisem se hotel blamirati, da pošljem prazen paket na RAM, Gizzmu pa več ne zaupam. Torej nimam pojma, v kakšnem stanju je telefon.

Tudi če je brezhiben, po tej izkušnji Samsungove robe več ne želim uporabljati nikoli.

Pa še to: na Samsungu imajo vse moje telefonske razgovore z njihovim osebjem. Ker sem namerno dovolil, da se snema. Nimam nič za skrivati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

bemfa ::

Prodaj na bolhi pa mirna bosna.

pygmalion ::

bemfa je izjavil:

Prodaj na bolhi pa mirna bosna.


Bom, če pokriješ razliko v ceni do novega.

Utk ::

Če telefon zdaj normalno dela, ga uporabljaj, v čem je problem. Če ne, si pač kupil napačnega. Vračilo prodajalcu je mišljeno, da malo pregledaš stvar, ne pa poskušaš popravit, če ne gre, pa vrneš. Res da so te tisti zajebali, ampak za to ni kriv prodajalec. Kaj pa od samsunga pričakuješ točno, razen delujočega telefona, in morda opravičila, ker so ga po pomoti popravili? Še en telefon, iphone?

pygmalion ::

Utk je izjavil:

Če telefon zdaj normalno dela, ga uporabljaj, v čem je problem. Če ne, si pač kupil napačnega. Vračilo prodajalcu je mišljeno, da malo pregledaš stvar, ne pa poskušaš popravit, če ne gre, pa vrneš. Res da so te tisti zajebali, ampak za to ni kriv prodajalec. Kaj pa od samsunga pričakuješ točno, razen delujočega telefona, in morda opravičila, ker so ga po pomoti popravili? Še en telefon, iphone?


Kot laik, poudarjam, kot LAIK mislim, da je Samsung odgovoren tudi za svoje pooblaščene servise. Saj jih je sam izbral. Nisem jaz dal Gizzmu pooblastilo.

Kot laik bi pričakoval, da Samsung sporoči trgovcu na Nizozemskem, da lahko vzame telefon nazaj in mi vrne kupnino, ker bo to Samsung s trgovcem poglihal. In potem sam obračuna s SVOJIM pooblaščenim servisom ostalo.

Telefona pa itak nimam, ker ga Samsung drži pri RAM2. Že teden dni. Na lastno insistiranje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

link_up ::

pa kaj se spravljate na cloveka za bz? Lesson learned, zdaj pa lepo menjaj brand pa je.
In and Out

Utk ::

Samsung nima kaj porihtat s tvojim prodajalcem. Samsung bi tebi lahko dal nov telefon, at best, ampak tega prodajalec spet ne bi bil dolžen nazaj vzet, ker ta pač ni več isti. Lahko ga bi pa vzel, če bi hotel. Možnosti za to, predvsem prvi korak, so minimalne. Telefon so popravili, ne bi smeli, če nisi tega naročil, ampak so. Kaj naj zdaj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

PacificBlue ::

Telefon, bi ti mogli zamenjat z novim, ne pa da ga sraufajo..

pygmalion ::

PacificBlue je izjavil:

Telefon, bi ti mogli zamenjat z novim, ne pa da ga sraufajo..


Ja, to bi se meni zdelo sprejemljivo takrat. Preden so me na servisu zdaj pa še na Samsung pomoč imeli za norca.

Mogoče so ga na Gizzmu namerno popravili, da lahko Samsungu zaračunajo popravilo, ki je, mimogrede, skupaj z novo matično ploščo precej dražje kot novi telefon. Vsaj po na računu, ki so mi ga poslali. Ampak to je špekulacija.

starfotr ::

Naredi si uslugo in več ne kupuj telefonov v tujini.

Če pa že, ga vzemi preko operaterja. Ker za take kot si ti, so take ponudbe, da jim strežejo od spredaj in od zadaj.

pero50 ::

ja, ker kupit samsunga v sloveniji je best thing ever, ki se ti lahko zgodi. poglej malo na internet o temu, kaj si mislijo o servisu ram2. Najdeš na tisoče tem kako so jih nategnili.

Sem že kupil nekaj telefonov v tujini in niti enkrat nisem imel težav z garancijami in popraivli. Za servis ram2 pa lahko rečem da niti enkrat ni šlo skozi brez težav, tako da zato ne kupim samsunga v sloveniji nikoli več.

Glugy ::

bemfa je izjavil:

Nočeš popravila, hkrati pa si telefon poslal na dva različna servisa. Ne vem kaj si pričakoval... Če hočeš zamenjat nov izdelek, to rešuješ s prodajalcem, ne s servisi. Nekaj smrdi tu. Nisi niti napisal, kako se je grel (stopinje), koliko je zdržala baterija, kako dolgo si ga uporablal in če se je stanje po menjavi matične plošče izboljšalo.

Eto ga, nekaj si si zmislil, posledično že 2 servisa delata za bvz, ena matična je že šla v smeti, zdaj pa bi še šefe gnjavil pa na koncu celo mel denar nazaj. Svašta.

Verjetno je ravno zato poslal da bi mu izmerili če se pregreva. Diagnostika to kar je reku. Zakaj bi bil on zdej kriv da avtomatsko začnejo popravljat namest da bi mal pomisnli najprej kaj stranka sploh hoče. Večina strank hoče popravilo on pa pač želi diagnostiko. Če nočejo diagnostike izvajat naj ga pa zavrnejo ne pa da kr neki začenjo popravljat.

Če ti ne naročiš storitve ti jo nimajo kej vsilit pa pol zahtevat plačilo za to kar nisi naročil. Pa je čist vseen kakšna je praksa. Treba je mal razmišljat ne pa sam avtomatike se it. To je tko k da bi dal avto na zamenjavo olja oni ti pa menjalnik zamenjajo pa potem to zračunajo. Ja to tko ne gre. Ne more zdej bit stranka kriva če procesi v podjetju ne delujejo tako kot je treba in se grejo nekaj po svoje. To je problem podjetja. Funkcionalna pismenost je pa ja osnova za biznis no. To pa sploh ni neka visoka raven funkcionalne pismenosti. Jasno črno na belem je kaj je stranka želela.

Ne razumem tega zagovarjanja šlamparij podjetij. Treba je bit profesionalen ne pa se po kmečko it posel. Čisto vseeno je kako neumna je želja stranke. Servisi so za servisirat seveda ampak če kot servis ne želiš želje po diagnostiki izpolniti to zavrneš in zgodba je zaključena. Ne morš kr na pamet delat pa se izmišljevat kaj stranka hoče brez da se prej posvetuješ z njo. To pa res ni za nikamor no.

bemfa ::

Saj niso zahtevali plačila.

Ales ::

pygmalion je izjavil:

... Telefona pa itak nimam, ker ga Samsung drži pri RAM2. Že teden dni. Na lastno insistiranje. ...

pygmalion je izjavil:

... na Samsung pomoč imeli za norca. ...

pygmalion je izjavil:

... Po menjavi matične plošče ga nisem več sprobal, na RAM2 pa sem ga poslal na zahtevo Samsung Slovenija ...


Pomislil sem, da je telefon na servisu RAM2 že bog ve kako dolgo, potem pa se izpostavi, da je minil ... cel en teden? Kaj 5 delovnih dni in vikend?

Uau. Še dobro, da se ni Zemlja zaradi tega neskončno dolgega servisa nehala obračati okoli svoje osi.

In kaj sploh hočeš, smo približno izvedeli... po koliko sporočilih v tej temi?

Je možno, imajo tudi servisi tako slabo komunikacijo s tabo, tvoja pričakovanja pa so, da bi vse skupaj moralo biti zaključeno enkrat predvčerajšnjim?

Si vsaj Samsung Slovenija izrecno rekel, kaj želiš? Nov enak telefon, vračilo kupnine... kaj točno sploh uveljavljaš pri Samsung Slovenija, na podlagi česa?

Utk ::

Še enkrat, nič mu niso zaračunali. To je kot da bi peljal avto v garanciji na pregled, ker bi sumil da je morda nekaj narobe z menjalnikom, oni bi diagnosticirali in ga potem zamenjali. Oh the horror, popravili so ga, brez da potem zgubljajo vsi čas še enkrat s pošiljanjem gor in dol.

Mato989 ::

49106 je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Tvoja osnovna napaka je to da ne poznas svojih pravic ce si hotel odstopit od pogosbe zakaj bi izvajal diagnostiko sploh

Druga napaka pa je ce si poslal telefon na diagnostiko ne bi smel posoljat zraven garancijskega lista


Zakaj pa ne bi delal diagnostike? Če je kakšna malenkost, potem raje popravim lokalno, kot da pošiljam čez pol kontinenta.

Če te prav zastopim, praviš, da je zaradi priloženega garancijskega lista irelevantno to, da je poslal telwfon zgolj na diagnostiko?

bemfa je izjavil:

Kaj bi naj z razstavljenim telefonom naredili? Ga nazaj sestavili in mu izstavili račun 100eur za diagnostiko? Te bi še jokal. Kaj misliš da na diagnostiki vohajo telefon pa poslušajo če škrca? :D


Diagnostiko zaračunajo po ceniku.


Ja in tale tip tukaj ki je odprl temo bi še bolj jokal če mu bi zakasirali 75EUR diagnostike.... verjetno bi napisal tukaj da je smatral da je pri garanciji to FREE...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Furbo ::

Torej so ti ga zastonj popravili, ti se pa usajaš?

A ti si en tistih, ki hočejo videti avto še na šleperju, ko ga pripeljejo v avtohišo?
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

predi ::

OP je svoj avto dal na servis, da bi mu povedali, zakaj se brisalci čudno oglašajo, oni so mu pa zamenjali vetrobransko steklo, ker so slučajno imeli enega na lagru..

Storil ni ničesar narobe, niti ni imel nerealnih pričakovanj. Zajebal je servis, ki naj bi bil pooblaščen za to firmo. Nimajo kaj popravljat brez privolitve lastnika, ker stvar ni njihova. Če ima ta firma tako nesposobne pooblaščene servise, naj zdaj rešijo situacijo kot se spodobi. To je najmanj nov telefon. Če je s popravljenim vse v redu, ga bodo zlahka prodali po priporočeni ceni. Poanta je v sprejemanju odgovornosti za nastalo situacijo.

pygmalion ::

Ales je izjavil:


Pomislil sem, da je telefon na servisu RAM2 že bog ve kako dolgo, potem pa se izpostavi, da je minil ... cel en teden? Kaj 5 delovnih dni in vikend?


Ales je izjavil:


In kaj sploh hočeš, smo približno izvedeli... po koliko sporočilih v tej temi?


Se globoko opravičujem, da v prvem sporočilu nisem jasno napisal, kar točno želim (da vrnem telefon oni pa mi vrnejo kupnino), ampak zagotavljam, da sem v komunikaciji s Samsungom to jasno povedal.

Glede hitrosti pa tole: trenutno se ne gre se za popravilo, telefon na RAM2 "sedi" samo zato, ker mora formalno telefon biti na servisu, ko se gre reševanje pritožbe. Tehnično gledano so stvari nesporne.

V bistvu bi se moral Samsung na osnovi poslane dokumentacije, to je komunikacije med menoj in Gizzmom prepričati, da so moje trditve točne in potem odločiti, kaj storiti. Za to par resnično ni potrebno teden dni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

Bellzmet ::

Gizzmo ni naredil diagnostike ampak samo pavšalno zamenjal matično ploščo, kljub temu, da je bila zahtevana samo diagnostika. To je njihova krivda in nebi smeli menjati brez soglasja.

Glede Samsunga pa...sem tudi že jaz pošiljal maile, klical (telefon je kuril baterijo, bil je vroč) pa je bil edini odziv "resetiraj" in potem nič več od njih. Zelo slaba izkušnja.

Furbo ::

Če je zastonj, meni lahko zamenjajo celo mašino pri avtu ali plato v telefonu.

Obnašate se, kot da so mu razdevičili deviško nevesto.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Mato989 ::

OP je svoj avto dal na servis, da bi mu povedali, zakaj se brisalci čudno oglašajo, oni so mu pa zamenjali vetrobransko steklo, ker so slučajno imeli enega na lagru..


Jaz bi bil vesel, sploh če je zastojn 8-)

OP pa jokca...

Če pride telefon DOA oz. ima težave ko ga vzameš ven iz škatle, zahtevaš pri prodajalcu zamenjavo... ne pa diagnostike na servisu... to je OP verjetno prvi, po 10 letih ki to zahteva za nov telefon (če ni stvarna napaka že prej uveljavljena pa prodajalec pošlje na servis v pregled)

2 leti sem delal na servisu telefonov, pa takegap rimera nisem mel... pa sem popravil dnevno tudi do 20 telefonov.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Gizzmo ni naredil diagnostike ampak samo pavšalno zamenjal matično ploščo, kljub temu, da je bila zahtevana samo diagnostika. To je njihova krivda in nebi smeli menjati brez soglasja.

Ja, morali bi mu nazaj poslat "nedelujočega", to bi bila velika boljša reklama za servis, Samsung in vse. Potem bi odprl nekdo temo in reku, poslal na servis v garanciji, rekli so, da je pokvarjen, in mi ga poslali nazaj takega kot je bil.

pygmalion ::

Mato989 je izjavil:

Če pride telefon DOA oz. ima težave ko ga vzameš ven iz škatle, zahtevaš pri prodajalcu zamenjavo... ne pa diagnostike na servisu... to je OP verjetno prvi, po 10 letih ki to zahteva za nov telefon (če ni stvarna napaka že prej uveljavljena pa prodajalec pošlje na servis v pregled)


Če bi si prebral, kaj zgoraj piše, bi videl, da sem zaradi težav s popolnoma novim telefonom servis prosil za nasvet/pomoč, pa so mi ONI predlagali, da ga pošljem na diagnostiko. A torej jaz kot laik moram vedeti, da so mi na servisu, torej profesionalci, svetovali narobe?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

OutOfTheBox ::

Mato989 je izjavil:


Jaz bi bil vesel, sploh če je zastojn 8-)

OP pa jokca...


Dajmo v drug kontekst. Vzameš avto na kredo (butasta ideja ampak recimo da greš čez svoje zmožnosti), in avto prvič zapelješ in vidiš da se motor pregreva. Pelješ ga na servis, kjer ga celega prešraufajo in zamenjajo motor (1 teden po tem ko si ga pripeljal iz trgovine). Že res, da bo avto lahko tisti čas delal, ampak ker veš da je bil že cel razkopan in ni več tovarniško sestavljen IN potencialno ne veš kakšne probleme bo to lahko vnaprej prineslo (npr. tresenje motorja), je
občutek čuden. Imaš novo rabljeno zadevo. Pri telefonu je podobno - bil je odprt.. kar potencialno lahko prinese probleme (vprašljiva vodotesnost?).

Ene pri telefonu to ne bi motilo, bi jih pa pri drugi stvari, in obratno. Če je telefon nov pokvarjen, bi stranka morala dobiti (za najboljšo izkušnjo) nov telefon.

Je pa v tej zgodbi veliko drugih problemov in napačnega postopanja (in očitno naivnosti) s strani stranke.

Zgodovina sprememb…

val46 ::

Jst to vse zastopim, sam vedno, ko kupiš nekaj novega(no, lahko tudi iz druge roke) in ne deluje kot bi moralo, se prvo posvetuješ s prodajalcem. In če ti on potem reče, da pošlješ na servis, šele takrat pošlješ tja. Ne pa kar na lastno pest. Valda da jaz kot prodajalec iz Nizozemske, ne bom niti slišat hotel, da mi vrne nekdo iz slovenije telefon, po katerem je že nekdo šaril. Uradni ali neuradni servis...sej vemo kaj vse se dogaja.

Torej, zafrknil si že v samem štartu in sedaj upaj le da je bila okvara te matične plošče problem in prevzemi telefon nazaj iz RAM2 in ga začni uporabljat. Kaj drugega ti dosti ne preostane.

Netrunner ::

pygmalion je izjavil:

Zdaj res več ne vem, kaj naj naredim.

Naj bo lekcija za naprej. Zaradi takih zadev se kupuje cenene telefone, ta ko kaj začne crkovati ga enostavno menjaš za drugega.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Mato989 ::

OutOfTheBox je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Jaz bi bil vesel, sploh če je zastojn 8-)

OP pa jokca...


Dajmo v drug kontekst. Vzameš avto na kredo (butasta ideja ampak recimo da greš čez svoje zmožnosti), in avto prvič zapelješ in vidiš da se motor pregreva. Pelješ ga na servis, kjer ga celega prešraufajo in zamenjajo motor (1 teden po tem ko si ga pripeljal iz trgovine). Že res, da bo avto lahko tisti čas delal, ampak ker veš da je bil že cel razkopan in ni več tovarniško sestavljen IN potencialno ne veš kakšne probleme bo to lahko vnaprej prineslo (npr. tresenje motorja), je
občutek čuden. Imaš novo rabljeno zadevo. Pri telefonu je podobno - bil je odprt.. kar potencialno lahko prinese probleme (vprašljiva vodotesnost?).

Ene pri telefonu to ne bi motilo, bi jih pa pri drugi stvari, in obratno. Če je telefon nov pokvarjen, bi stranka morala dobiti (za najboljšo izkušnjo) nov telefon.

Je pa v tej zgodbi veliko drugih problemov in napačnega postopanja (in očitno naivnosti) s strani stranke.


Ja samo v tovarni ti ga enako prišraufajo kot na servisu (v teoriji)... ali misliš da v tovarni avtov pa ne šraufajo ljudje ampak magična nezmotljiva bitja?

Prva napaka je to, da pelješ karkoli po 1 tednu na servis in ne uveljavljaš pri prodajalcu stvarne napake... tu se vse začne, če si to failal si failal VSE...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zavrnitev garancije zaradi počenega zaslona (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10917962 (7347) slon
»

Garancijsko popravilo - 45dni (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9412063 (9140) smacker
»

Stvarna napaka po preteku 6 mesecev

Oddelek: Loža
466317 (5013) next3steps
»

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
406102297 (51331) next3steps
»

Stvarna napaka pri mobilnem telefonu

Oddelek: Loža
265876 (4940) bobby

Več podobnih tem